شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

کلیک هاب به سازمان ها در بخش های خصوصی ، عمومی و اجتماعی کمک می کند تا تغییرات مثبتی را در کسب و کار و فعالیت های خود ایجاد کنند. کلیک هاب متشکل از یک تیم فنی جوان و مشاورانی باتجربه است که در شش حوزه در حال خدمت رسانی می باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

امروزه با گسترش حضور آحاد مردم در فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها و شرکت ها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌ شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و با آن ها ارتباط برقرار نمایند .

یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است ، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند . امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهنشان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند . به همین دلیل در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله اول از آن بازدید می کنند . اگر صاحب یک شرکت هستید یا در شرف تاسیس و ثبت شرکت هستید ، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید .

 

مزایا داشتن وب سایت شرکتی

 

سایت‌ های شرکتی با رویکرد‌های مختلفی مثل معرفی شرکت ، فروش محصولات به صورت آنلاین ، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید و … راه‌ اندازی می‌ شوند. پیش از این سایت‌ های شرکتی صرفا محدود به معرفی بودند، اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین ، شرکت‌ ها نیز هم راستا با فروشگاه‌ های اینترنتی پیش رفته و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند .

کم کم تبلیغات محیطی که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جاده‌ ها انجام می‌ گرفت جای خود را به محیط آنلاین می دهد . وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه می‌ کنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد ، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه می‌ کند .

مسئله دیگری که در تبلیغات وجود دارد زمانی است که تامین کننده‌ های کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند . در این صورت شرکت شما می‌ تواند با تمرکز روی بهینه سازی سایت و سئو در موتورهای جستجو ، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی برای شما داشته باشد . زمانی که سایت شرکتی خود را راه اندازی می‌ کنید این امکان برای مخاطبان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند .

طراحی سایت شرکتی

از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات در دسترس عموم قرار دارد ، حس اعتماد بیشتری در مخاطبان داده خواهد شد . با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی می‌ توانید از مزایای زیر بهره‌ مند شوید :


● فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
● عدم نیاز به صرف هزینه‌ های میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
● توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
● امکان معرفی نمایندگی‌ های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
● امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
● معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
● صرفه جویی در هزینه‌ ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش‌ های مختلف شرکت
● درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده
● و …

 

امکانات وب سایت شرکتی

 

در هنگام طراحی سایت با توجه به نوع فعالیت متقاضی ، باید امکاناتی را اعمال شود . طراحی وب سایت شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟

  1. صفحه “درباره ما”
  2. صفحه “تماس با ما” که دارای اطلاعاتی نظیر : آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، شماره تماس، ایمیل می باشد.
  3. صفحه مربوط به محصولات شرکت دارای اطلاعات : تصاویر محصول، درج قیمت، قسمت توضیحات
  4. امکان درج نظرات در رابطه با محصولات
  5. صفحه مربوط به شرایط اخد نمایندگی شرکت
  6. صفحه توضیحات در رابطه با گارانتی محصولات
  7. گالری تصاویر از محصولات و خدمات و محیط شرکت
  8. امکان سفارش آنلاین محصولات و خدمات
  9. استفاده از زبان انگلیسی برای سایت (دو زبانه بودن وب سایت)
  10. صفحه مربوط به اخبار شرکت
  11. معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت

طراحی سایت شرکتی

 

هزینه طراحی وب سایت شرکتی

 

فارغ از روش فعالیت شما در دنیای حقیقی ، سرمایه گذاری برای حضور فعال کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و غیرقابل اجتناب است . لذا هزینه کردن منطقی و درست برای طراحی سایت حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است . به طور کلی هزینه طراحی سایت شرکتی ، متفاوت می باشد و هر شرکتی با توجه به برخی از عوامل تاثیرگذار در نرخ مربوط به طراحی انواع سایت قیمت آن را برآورد کرده و به شرکت ها ارائه می کنند .

هزینه طراحی سایت شرکتی

برخی از عوامل موثر در هزینه طراحی سایت شرکتی به شرح زیر است :

  • دامین یا دامنه
  • هاست و سرور میزبان
  • داینامیک یا استاتیک بودن سایت
  • طراحی قالب
  • طراحی جلوه های گرافیکی
  • محتوا در طراحی سایت
  • زبان سایت
  • اهمیت پشتیبانی تیم طراحی سایت
  • و …

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه طراحی سایت کلیک هاب کلیک کنید .

 

زمان لازم برای طراحی وب سایت شرکتی

 

برای تحویل گرفتن سایت شرکتی نمی توان یک زمان ثابتی را بیان کرد چرا که بسته به امکاناتی که مشتری می خواهد این زمان کم و زیاد می شود . در کلیک هاب با وجود کارشناسان خبره در این حوزه سعی بر آن شده تا در کوتاه ترین مهلت ممکن سایت شرکتی تحویل مشتری داده شود که برای اطلاع از زمان دقیق تر توصیه می کنیم با کارشناسان در ارتباط باشید .

 

سئو و بهینه سازی وب سایت شرکتی

 

لازمه رشد هر کسب و کار ، دیده شدن توسط مشتری و مخاطب هدفش است . از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند ، مهمترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شما همین موتورهای جستجو هستند . پس اگر شما به دنبال دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی آنلاین ) ، برندینگ و افزایش بازدید سایت و فروش کالا و محصولات و خدمات در سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید ، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو وب سایت ، بهترین انتخاب شما است .

در تمامی پروژه های طراحی سایت شرکتی انجام شده توسط کلیک هاب ، در صورت نیاز مشتریان ، آخرین روش های بهینه سازی فنی سئو مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای بهره از شبکه های اجتماعی نیز به شما مشاوره و خدمات لازم را ارائه می کنیم .

 

اگر به یک وب سایت نیاز دارید ، یا قصد ارتقا سئو و بهینه سازی وب سایت خود را دارید می توانید به صورت رایگان از کارشناسان کلیک هاب کمک گرفته و بهترین خدمات سئو ، بهینه سازی و طراحی وب سایت را از ما بخواهید .

از دیگر خدمات کلیک هاب می توان به ساخت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید و IOS ، دیجیتال مارکتینگ ، هاستینگ ، زیرساخت شبکه و IT و سایر خدمات مالی کلیک اشاره کرد .

 

منبع :  طراحی وب سایت شرکتی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی