شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

کلیک هاب به سازمان ها در بخش های خصوصی ، عمومی و اجتماعی کمک می کند تا تغییرات مثبتی را در کسب و کار و فعالیت های خود ایجاد کنند. کلیک هاب متشکل از یک تیم فنی جوان و مشاورانی باتجربه است که در شش حوزه در حال خدمت رسانی می باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و دروپال برای ساخت و طراحی سایت بسیار گسترش یافته است . این نرم افزار ها امکاناتی برای ثبت ، به روز رسانی و بازاریابی محتوا را فراهم می کنند .

در واقع می توان گفت که وردپرس پادشاه سیستم‌ های مدیریت محتوای جهان و پر دامنه‌ ترین سایت‌ ساز دنیاست که نسبت به دیگر سی‌ ام‌ اس ها ، بیشترین تعداد سایت‌ های راه‌ اندازی شده را دارد و بزرگترین بازار را از آن خود کرده است . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در خصوص طراحی سایت با وردپرس نکاتی را یادآور شویم .

 

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

 

۱. وردپرس یک پلتفرم متن باز ( open source ) است

متن باز بودن وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند . بنابراین افراد برای طراحی سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت .

۲. سادگی در طراحی و سهولت در مدیریت وب سایت

با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند . همچنین وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید ، مدیریت پست‌ ها ، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند . برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را آغاز نماید .

۳. تنوع در افزونه‌ ها ( plug –in )

یکی از مهمترین مزیت‌ های وردپرس ، داشتن تعداد زیادی افزونه است . هر فرد بنا بر نیاز خود می‌تواند از این افزونه‌ ها استفاده کند . برخی از این افزونه‌ ها به صورت رایگان ارائه شده‌ اند و افزونه‌ های غیر رایگان نیز با قیمت منطقی و مناسب در اختیار طراحان قرار گرفته است .

طراحی سایت با WordPress

۴. قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع

با وردپرس هر طراح می‌ تواند به راحتی و با صرف حداقل زمان ، سایت خود را توسعه داده و با نصب افزونه‌های مختلف ، بر عملکرد سایت خود بیافزاید . همچنین با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی ایجاد شده ، قابلیت‌های وبلاگ نویسی بالایی دارد که در این بین می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ ، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … اشاره کرد .

۵. انعطاف پذیری در طراحی

وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌ پذیر بوده و قابلیت شخصی‌ سازی بر‌ اساس سلیقه مشتری را دارد . با نصب افزونه‌ ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌ توان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایت‌ های وردپرسی ایجاد کرد .

همچنین سایت‌ های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند ، بدین صورت که طراح می‌ تواند هزاران صفحه جدید در سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند . ضمنا مدیر سایت می‌ تواند کاربران متفاوتی را به عنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند .

 

معایب طراحی سایت با وردپرس

 

 ۱. پلاگین بیشتر ، سرعت سایت پایین‌ تر

افزونه‌ها می‌ توانند امکانات زیادی را به سایت شما اضافه کنند ولی باید در نظر داشت که در صورت استفاده همزمان از تعداد زیادی افزونه ، سرعت سایت کاهش پیدا می‌کند و این می‌ تواند باعث بروز مشکل در عملکرد سایت گردد .

۲. به روز رسانی‌ های مداوم

وردپرس به صورت دوره‌ ای نسخه‌ های جدید قالب‌ ها و افزونه‌ های خود را ارائه می‌ کند . با به روز رسانی این امکانات ، باید انتظار تغییر در ظاهر و عملکرد افزونه‌ ها و قالب را داشت . لذا برای بهبود وضعیت بعد از به روز رسانی نیاز به یک طراح سایت و برنامه نویس مجرب خواهید داشت تا در صورت بروز هرگونه مشکل ، نسبت به عیب یابی آن اقدام و مشکلات را رفع نماید .

۳. استفاده بیش از حد از منابع

نصب تعداد زیاد افزونه در جهت بالا بردن امکانات وب‌ سایت باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور شده و معمولا سایت نیاز به ارتقاء سرویس میزبانی خواهد داشت . برخی از شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ، در سبد محصولات خود ، سرویس هاست وردپرس ارائه می‌ کنند و با در نظر گرفتن یک سرور مناسب برای سایت‌ هایی با این پلتفرم تا حد زیادی مشکلات این چنینی را رفع کرده‌ اند .

 

سوالات متداول

 

چه کسانی می‌‌ توانند از وردپرس استفاده ‌کنند؟


تمامی اصناف و شرکت ها می‌ توانند برای طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی و … از وردپرس استفاده کنند . حتی افرادی که تازه‌ کار هستند نیز به راحتی قادر به استفاده از این نوع سیستم هستند .

آیا طراحی سایت با وردپرس پشتیبانی دارد؟

تمامی پروژه‌ هایی اختصاصی که کلیک هاب طراحی و کدنویسی می‌ کند دارای پیشتیبانی می‌ باشند . پس از اتمام مهلت پشتیبانی نیز می توانید از خدمات پشتیبانی وب سایت وردپرسی استفاده کنید .

 

ما در کلیک هاب به شما کمک می کنیم تا در دوران کرونا به کسب و کار خود برگردید . می توانید به صورت رایگان از کارشناسان کلیک هاب کمک گرفته و بهترین خدمات طراحی وب سایت را از ما بخواهید .

از دیگر خدمات کلیک هاب می توان به ساخت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید و IOS ، دیجیتال مارکتینگ ، هاستینگ ، زیرساخت شبکه و IT و سایر خدمات مالی کلیک اشاره کرد .

 

منبع : طراحی سایت با وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی