شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

شرکت نوآوران داده پرداز کلیک

ایجاد نوآوری در زمینه ی فناوری و مکانیزه سازی فرآیند های کسب و کار ها

کلیک هاب به سازمان ها در بخش های خصوصی ، عمومی و اجتماعی کمک می کند تا تغییرات مثبتی را در کسب و کار و فعالیت های خود ایجاد کنند. کلیک هاب متشکل از یک تیم فنی جوان و مشاورانی باتجربه است که در شش حوزه در حال خدمت رسانی می باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت نخستین سوالی است که کارفرما از تیم طراحی سایت می پرسد . در تمامی شرکت ها تعرفه طراحی سایت مشخصی وجود دارد که به عنوان قیمت پایه شناخته می شود که بر اساس آن هزینه طراحی سایت نهایی مشخص می شود . تعرفه طراحی سایت با توجه به فاکتورهای زیادی می تواند متغیر باشد که این تغییرات در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند .

یعنی معمولا قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی های مدنظر کارفرما تعیین می شود . زمانی که شما سفارش طراحی سایت خود را ثبت می کنید ، تیم طراحی سایت تعیین قیمت را بر اساس معیارهای مشخصی اعلام می کنند .

نوع وب سایتسایت شرکتی ، سایت فروشگاهی و …. )، مقیاس پروژه ، سئو محور بودن ، ویژگی ها و امکانات درخواستی ، میزان حجم هاست درخواستی ، نوع دامنه مورد نیاز ، سبک طراحی ، طراحی اختصاصی صفحات ، پشتیبانی محتوا و ورود اطلاعات ، زمان تحویل ، چند زبانه بودن و … مهم ترین عواملی هستند که در تعیین قیمت طراحی سایت در نظر گرفته می شوند .

نوع وب سایت :

بنا بر نوع سایت درخواستی ( شرکتی ، شخصی ، فروشگاهی و … ) هزینه آن نیز متفاوت است چون برای هر کدام از آن ها زمان خاص و کدنویسی های مختلف مورد نیاز است .

مقیاس پروژه :

اندازه وب سایت ها متفاوت است و به همین جهت اندازه وب سایت از جمله عوامل موثر در هزینه طراحی سایت به شمار می رود . به عنوان مثال یک وب سایت ساده می تواند تنها ۱ تا ۱۰ صفحه را به خود اختصاص دهد و این مسئله در تعرفه در نظر گرفته می شود .

سبک طراحی :

اگر شما به دنبال سبک طراحی سایت به خصوصی باشید که شما را خاص تر جلوه دهد ، قیمت طراحی سایت بیشتر خواهد شد .

سئو محور بودن :

اگر طراحی سایت سئو محور باشد ، قیمت نهایی به مراتب بالاتر از سایتی خواهد بود که در طراحی آن هیچ اصولی از سئو رعایت نشده است .

دامنه :

معمولا دامنه های ir در پلن های طراحی سایت رایگان به کارفرما ارئه می شود اما سایر دامنه ها با دریافت میزان هزینه ای خاص ، بنابر این نوع دامنه مورد نیاز شما از اهمیت نه چندان زیادی برخوردار است . ( هزینه دامنه های مختلف غیر ir بالا نیست )

هاست :

با توجه به نیاز کارفرما و نوع وب سایت هاست با مشخصات خاص در پروژه طراحی سایت استفاده می شود که هزینه های متفاوتی دارد و یکی از مهم ترین بخش های این موضوع است .

چند زبانه بودن :

معمولا برای زبان دوم اگر مانند زبان فارسی راست به چپ باشد حدودا 5 تا 20 درصد و برای زبان هایی مانند انگلیسی که چپ به راست است حدودا 20 تا 30 درصد به هزینه طراحی سایت اضافه می شود .

 

هزینه طراحی وب سایت

برای انجام یک پروژه طراحی سایت چند بار باید هزینه کنیم ؟ این هزینه شامل چه مواردی است ؟ کدام را یکبار پرداخت می کنیم و کدام را سالیانه تمدید می کنیم ؟

مبلغی که بابت طراحی گرافیکی صفحه اول و صفحات داخلی و ورود داده‌ های اولیه و طراحی وب سایت و یا راه اندازی سیستم مدیریت محتوا ، نصب و کانفیگ وب سایت به شرکت طراح وب خود می پردازید یک بار برای همیشه است اما معمولا هر سه سال یکبار دیزاین گرافیکی سه سال قبل ، که در وقت خودش زیبا و جذاب بوده ، دمده می شود و نیاز است با هزینه مختصری ، صرفا ظاهر گرافیکی تم سایت و قالب را ، مطابق با متد و سلیقه روز ، توسط شرکت طراح ، به روزرسانی و باز طراحی کنید .

مبلغ هزینه ثبت و تمدید دامنه

مبلغی که بابت ثبت یک دامنه اینترنتی می پردازید که یا دات کام و یا دات آی آر و یا دات اورگ خواهد بود ، سالیانه تمدید می شود و نهایتا یک سال اعتبار دارد
البته امکان تمدید ۵ ساله هم وجود دارد . گاهی افراد ترجیح می دهند چندین نام دامنه با حالت های نوشتاری گوناگون و یا پسوندهای مختلف از نام تجاری خود را ثبت کنند تا توسط دیگران ثبت نشود . سپس یکی را اصلی و بقیه را به آن هدایت می کنند .

مبلغ هزینه میزبانی و هاست

مبلغی که بابت میزبانی سایت روی یک سرور اینترنتی دائما روشن می پردازید با توجه به ویژگی های آن متفاوت است که معمولا سالیانه تمدید می شود البته امکان تمدید دو یا سه ساله هم وجود دارد که باید هزینه آن را به شرکت هاستینگ پرداخت کنید .( کلیک هاب خدمات هاستینگ ارائه می کند . )
نکته : فضای هاستینگ اولیه ای برای سایت شما در نظر گرفته می‌ شود که بسته به حجم استفاده شما و کاربران‌ تان ، ممکن است تا چند سال پر نشود و ممکن است بعد از مدتی به پکیج بالاتری نیاز پیدا کنید .

هزینه پشتیبانی وب سایت

مبلغی که بابت دریافت خدمات پشتیبانی ، رسیدگی به امور فنی و زیرساختی سایت ، پاسخگویی سوالاتتان و حل مشکلات محتمل به شرکت طراح وب خود ، می پردازید ، متفاوت است . ممکن است در طول مدت پشتیبانی ، توسعه ای و یا برنامه نویسی و یا افزودن بخشی به سایت که قبلا نگفته اید ، بخواهید که مشمول برآوردن و اعلام هزینه مجزاست .
 

 

 مبلغ طراحی سایت را ، یک سرمایه‌ گذاری بدانید نه یک هزینه اضافی !

 

ما در کلیک هاب به شما کمک می کنیم تا در دوران کرونا به کسب و کار خود برگردید . می توانید به صورت رایگان از کارشناسان کلیک هاب کمک گرفته و بهترین خدمات طراحی وبسایت را از ما بخواهید .

از دیگر خدمات کلیک هاب می توان به ساخت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید و IOS ، دیجیتال مارکتینگ ، هاستینگ ، زیرساخت شبکه و IT و سایر خدمات مالی کلیک اشاره کرد .

 

منبع :  قیمت طراحی سایت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی